MÄ HALUAN HUOMIOTA IHMISILTÄ, MÄ TAHON ETTÄ OON TARPEELLINEN IHMINEN TÄSSÄ MAAILMASSA !

Rauhallinen koti-ilta on tän illan juttu. Niinku aina.

Arvatkaa onks mitäääään tekemistä? Selailen ja surffaan vaan netissä, aatella että eksyin jollekkin Winx-xlubi saitille??

Mukavaa ko tälläki blogilla on niiiiin hurjasti lukijoita, toisaalta ei siittoo kun pari-kolme tuntia kun tää luotiin, mutt olen kärsimätön.  Täällä ei oo käynyt kun vaan YKSI ihminen laskurin mukaan, ja sekin oon mä itse! Lite hjålp people, por favor!

Toisaalta voisi vaikka jotakin leffaa alkaa ziigaa, toisaalta vois jaaritella tänne, toisaalta vois surffata lisää, toisaalta vois lukee Vittulan jänkkää, toisaalta vois soittaa jollekki, toisaalta vois vähän ajan päästä rueta ziigaa BB:tä kun ei muutakaa ole. Toisaalta NINO BEST.

KLASSISTISTA.

Shaakelin kaukosäädin kun reistaa, kuka osais korjata?

Tänään näin iha ihme jutun, kylälä oli joku mummeli puudelinsa kanssa, se puudeli lähenteli postilaatikkoa. No en oikeesti.

Vajakoiduin.

I wanna be famous, I wanna be known, so help me and read my blog every week, please I need help. Add my site everywhere and tell me to everyone, please help me to be known.

På suomi: LEVITÄ NYT JUMALISTE TÄTÄ MUN BLOGII, TARVIIN LUKIJOITA!
Kiittäen, LILI. :---)


Hitot mä kenenkään apuu tarvi, mutt OIS IHAN KIVA. ♥___♥

Oikeestihan mä EN ole tämmönen vajakki, oon pelkkä erakkosipuli.
Nojuu en.

 I LOVE THE WAY YOU LIE I LOVE THE WAY YOU LIE I LOVE THE WAY YOU LIE

HEY HEY, KAIKKI MENKÄÄ OMEGLE.COM:IIN, IHAN BEST!
ELIKKÄ, tällä saitilla yhistetään kaks tyyppii, toinen voi olla ihan mistä tahansa paikasta maailmassa, sitt sen kanss voi puhua, (chattaillaan kirjoittamalla) jos luet tän, ja oot omeglessa, niin tunnistat mutt kun sanon heti aluks HEY I AM LILI !

Tohon omegleen jää oikeesti koukkuun, mutt toisaalta se on aika karu paikka, ehdotan että ihan pienimmät jättää pois koko jutun.

Sitte toinen paikka on CHATROULETTE, se on sitt videopuhelu-paikka, ite en käytä paljoakaan.

Kohta on taas IHANA KLASSISTINEN MAANANTAI, HERÄTYS KELLO 9.45  8------)

Vähä GRAYTA: In my broken dreams, there is no one else but me.. jne.

Jos tunnistatte BIISIN, nii sen linkkaus löytyy edellisestä kirjotuksestani (:

KIITTÄEN TEITÄ IHANIA HIPPUSIA (jotka ette kuitenkaa lue tätä tai käy edes täällä)

Tiesittekö, että SYDÄMELLISET kirjotetaan YHDELLÄ M:kirjaimella, koska

SYDÄMEEN EI MAHDU KAHTA ÄMMÄÄ!

NYT SOI:  Rihanna FETA (FEAT) EMINEM - I LOVE THE WAY YOU LIE ! ! !

RAKKAUDELLA LILI ♥ ♥ Rhakastan teitä hetki hetkellä enemmän, vai onkse liikaa?