Ah, ihana. Nyt sitten sain väkerrettyä itselleni ihan oikean angstausblogin. Ketään varmaan kiinnosta, mutta ompahan sitten mummona luettavaa ja naureskeltavaa.
Kaikkiii niin taastusti ärsyttää tää mun valitus, mutt menköhön mehtähän jos niikseen on. 
Nytten sitten pitäisi saada vähän tuunailtua tätä & lisäillä linkkejä ja muuta. Jos joku hippunen tahtoo sivunsa tänne niin kommenttia.

Happy Day
Sain tehtyvä tämänn blogituksen. Ostin jädelöä, AINO maitosuklaa<3

ÄNGST
Kaikki valittaa ja paska fiilis kaupan päälle, kani puree johdot ja kaikki päin pippuria. Onneksi sentään on nyt paikka minne valittaa.

Saanko sanoa sananvapauden nojalla että kaikista vattumaisin sana on IHQ.
Ja sit, kaikki japani-friikit on TOSI luonnottomia ja TEENNÄISIÄ.
Ja sitte vielä, mua niin pännii kaikki. :)

BB:ssäkin on NIIIIIIN tylsää porukkaa, mutta NINO on PARAS. Mä haluan joskus mennä BB haussiin, mutt ei ne mua kyllä taatusti sinne ota. Jos ottavat niin te hyvä Suomen kansa, äänestäisitte mut heti ulos.

BB:stä kukkaruukkuun, ostin tänään kivan takin, mutt en kerro teille millanen se on. <3

Ja loppukevennystä:

CARMEN GRAY
GATES OF LONELINESS  (Sanat mukana :)

http://www.youtube.com/watch?v=KlbXbGmq5zg

ps. pahoittelut että on linkkimuodossa, mutta en hallitse näitä teknisiä juttuja, joku ihana voisi neuvoa vähän. ^^  (Kommentteihin kiitoos.)

SYDÄMELLISET TERVEISET MINULTA (LILILTÄ) SINULLE. ♥

Kaikki ihanaiset jotka tahdotte laittaa palautetta, niin pistäkääs tuohon KOMMENTIT-laatikkoon. Minä kyllen ala teille erikseen mitään valituslaatikoita tekemään.