Siis voi itq, mun saldo loppu enkä voi enääää ääääänestääää BB:SSÄÄÄÄ!  ! ! ! ! ! 

^ Noin mä sanoisin jos oisin joku täys pelle.

Mutta arvatkaa, tämmönen hyypiö kun oonkin, niin en oo äänestäny KERTAAKAAN, KETÄÄN, IKINÄ, MISSÄÄN ! (Ehkä joskus jossain, mutt RAHAA ei ole kulunut kruunuakaan ! )

Tuossa siis johdattelua, HYVÄT IHMISET, ÄÄNESTÄKÄÄ HABIB ULOS, mä oon kyllästynyt jo koko ihmiseen ja lupaan ja vannon (sormet ristitissä) että jos HABIB EI NYT LÄHDE BB-TALOSTA, NIIN MÄ EN ENÄÄ KATSO BB:TÄ, KOSKAAN, IKINÄ. Piste. 

Ookoo, tuota ei tuu ikinä tapahtumaan, a) koska HABIB ei LÄHDE tai b) Mä katon kummiskin vaikka lähtiskin.

Ja sitten vielä yksi jutska, I wanna show you this:

GUNS 'N ROSES   -   PATIENCE 

Kattokaa YOUTUBEsta, tai mistä nyt ikinä tahottekaan, mä nimittäin en jaksa alkaa linkkaamaan mitään.. :>>>  Muttah, tässä biitissä on loistavat sanat, loistava melody, loistava laulaja ja loistavan loistava loistava biisi kokonaisuudessaan. (Kuten muukin GNR:än matsku.)

T. Fani muutaman vuoden takaa,

RAKKAUVELLA: LILI

ps. tän pvän viimonen raapustus, I promise.